Monday, March 8, 2010

PERKAHWINAN ARTIS HANYA SEMINGGU

Seorang penyanyi wanita terkenal negara yang baru-baru ini telah mendirikan rumah tangga, kini dipercayai berada dalam pergelutan bersama suaminya. Beliau yang hanya mendirikan rumah tangga seminggu lepas pada tanggal 28 Februari itu, didapati dalam process memfailkan kes penceraian dekat sini baru-baru ini. Punca utama pergolakkan rumah tangga itu dikatakan disebakan hal peribadi yang mana terlalu sensetif untuk dikongsi bersama khalayak ramai.


Natasha Hudson dan suaminya Mohd Faiz Mohd Raih dipercayai kini diambang masalah rumahtangga. "Saya tudak mahu orang ramai bercerita mengenai kes pencerian saya ini kerana nanti ia akan mewujudkan persoalan siapa yang salah dan siapa yang benar, apa yang penting sekarang ialah biarlah kes ini saya selesaikan bersama beliau dan ahli keluarga", kata Natasha semasa di temui.

Perkahwinan yang dikatakan 'wedding of the year' itu kini dikencam oleh pihak ketiga yang cuba memasuki ke alam gerbang perkahwinan mereka. Natasha bila ditemui enggan menceritakan lebih lanjut mengenai kes ini. Menurunya, "saya tidak ingin kes ini disamakan dengan kes terdahulu bersama bekas suami saya Mohd Faiz, saya tidak mahu media melabelkan saya sebagai wanita yang bermasalah, sedangkan pucuk pangkalnya tidak diketahui", katanya.

Sikap Natasha ini membuatkan para wartawan hiburan tersinggung kerana pihak wartawan datang ke Makhamah untuk membuat liputan, bukan untuk memporadperandakan lagi keadaan di situ. Disebabkan peristiwa berikut pihak wartawan sebulat suara memboikot Natasha Hudson.

"Saya sedih kerana pihak wartawan tidak dapat melihat hali ini dengan lebih positif, saya hanya inginkan privasi buat seketika dan hal ini bukannlah pekara yang elok untuk dikongsi bersama. Saya memohon maaf kepada semua pihak wartawan hiburan kerana tersinggung dengan kata-kata saya", kata beliau semalam.

Pihak media mempercayai Natasha kini menyesal dengan tindakan beliau kerana tidak memberi tindak balas positif kepada para wartawan.

FATIN BINTI MOHAMAD YUNUS
2009431686

2 comments: